Известие

Collapse
No announcement yet.

Върти ми се идея за подгряване на антифриза!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Има такива свещи. На някои JTD-та. 3 са наброй и подгряват само антифриза. То е достатъчно да подгрее само малкия кръг системата. На 60 градуса да го направи ще е нещо. Ама маслото кой ще подгрее??? Това за антифриза ще го направя и съм сигурн, че ще стане ама маслото като е студено дали ще има ефект от цялата работа не знам.
    Ами какво ти пречи да подгряваш и маслото... 4 л... има 2-2,5 пъти по ниска топлоемкост, в алуминиев картер...
    Айде още един жокер:
    Правилно си се досетил, че трябва да топлиш само малкия кръг тъй като термостата е затворил!
    Веднъж загрял двигателя, отоплителната свещ само ще покрива топлозагубите! Това означава, че трябва да имаш непрекъснат цикъл! Също така трябва да имаш яснота каква ще е консумацията, колко максимално големи ще са престоите в които ще е включена системата, за да знаеш за колко време ще ти "кляка" акумулатора... Може пък вечер да си я включваш в електрическата мрежа ако имаш гараж
    Мисли в тази посока!
    Ако пък, отново се объркаш нещо...
    Have A Nice Day
    o/_______\o
    (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
    []=о===о=[]

    Comment


    • #17
      Ех ама нямате си друга работа. Навихте ме и мен. Започвам и аз да си търся. Според мен най добре е водна печка, която се пали и с таймер и с дистанционно. Мисля че нова такава на Вебасто е около 3000.
      sigpic
      Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
      Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

      Comment


      • #18
        или обикновен проточен бойлер, циркулационна помпа и автономно захранване от нек-а
        Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
        sprint tropheo
        155/1.8
        156/2.0 Selespeed

        Comment


        • #19
          Моя гараж е сравнително топъл. Тези свещи искам да ги сложа за да загрява мотора по-бързо. Зимата на контакт да ми направи 30 градуса малкия кръг е достатъчно за добро запалване. После след запалването да работи още време докато стигне 80 градуса и да изключи. Е това ме устройва прекрасно.

          Утре тръгвам по моргите да търся JTD с такова подгряване и да му скопя цялата система.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Моя гараж е сравнително топъл. Тези свещи искам да ги сложа за да загрява мотора по-бързо. Зимата на контакт да ми направи 30 градуса малкия кръг е достатъчно за добро запалване. После след запалването да работи още време докато стигне 80 градуса и да изключи. Е това ме устройва прекрасно.

            Утре тръгвам по моргите да търся JTD с такова подгряване и да му скопя цялата система.
            Ще се наложи май пак да охлаждаме "подгряващ" ентусиазъм!
            Специфичен топлинен капацитет (топлоемкост) на водата:
            4,19 kJ/(kg.K) = 1 kcal/(kg oC) = 4190.02 (W.s/ (kg.oC)
            Казано с обикновени думи за да повишиш температурата на 1 кг вода с 1 градус. за 1 секунда ще са ти необходими 4190 W
            За да опростим сметките ще приемем, че в малкия кръг има поне 1 л вода = 1кг. (и може би ще сме много близо до истината)
            При 12 волтова инсталация това са 350А ток.
            Първо бяха 80 градуса, след това станаха 60, сега са 30 градуса необходима температура
            Приемаме, че нямаме топло-загуби... околната температура е 10 градуса ...
            Следиш ли накъде те насочвам?
            Сега погледни пак по-горния ми пост, опитай се да вникнеш в него и се спри!

            П.П.
            Забравих... за да монтираш свещите ще трябва да пробиеш блока на двигателя!
            Чувстваш ли се достатъчно подготвен за да направиш това?
            Last edited by fade; d.m.y г., 11:18.
            Have A Nice Day
            o/_______\o
            (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
            []=о===о=[]

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
              Ще се наложи май пак да охлаждаме "подгряващ" ентусиазъм!
              Специфичен топлинен капацитет (топлоемкост) на водата:
              4,19 kJ/(kg.K) = 1 kcal/(kg oC) = 4190.02 (W.s/ (kg.oC)
              Казано с обикновени думи за да повишиш температурата на 1 кг вода с 1 градус. за 1 секунда ще са ти необходими 4190 W
              За да опростим сметките ще приемем, че в малкия кръг има поне 1 л вода = 1кг. (и може би ще сме много близо до истината)
              При 12 волтова инсталация това са 350А ток.
              Първо бяха 80 градуса, след това станаха 60, сега са 30 градуса необходима температура
              Приемаме, че нямаме топло-загуби... околната температура е 10 градуса ...
              Следиш ли накъде те насочвам?
              Сега погледни пак по-горния ми пост, опитай се да вникнеш в него и се спри!

              П.П.
              Забравих... за да монтираш свещите ще трябва да пробиеш блока на двигателя!
              Чувстваш ли се достатъчно подготвен за да направиш това?
              егати, уби целия ентусиазъм на човека с тея цифри
              147 JTD '02
              sigpic

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от revell Покажи съобщение
                егати, уби целия ентусиазъм на човека с тея цифри
                Тц... при 2.4 JTD на 156 го има направено. И не е на блока. В крайна сметка каквото и да стане все ще помага на мотора да загрее по-бързо.

                Аз също направих редица сметки и сметнах, които се доближават до твоите. Ясно е, че няма да стане това което мислех. Но все ще помага. Както казват лекарите "ако не помогне поне не вреди"

                EDIT: И в крайна сметка се оказва, че системата ще включва след като се стартира двигателя. Така както е оригинално при JTD.
                Attached Files
                Last edited by oem; d.m.y г., 12:00.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Тц... при 2.4 JTD на 156 го има направено. И не е на блока. В крайна сметка каквото и да стане все ще помага на мотора да загрее по-бързо.

                  Аз също направих редица сметки и сметнах, които се доближават до твоите. Ясно е, че няма да стане това което мислех. Но все ще помага. Както казват лекарите "ако не помогне поне не вреди"

                  EDIT: И в крайна сметка се оказва, че системата ще включва след като се стартира двигателя. Така както е оригинално при JTD.
                  Хахаа... веднага махни този пост защото ще те разоблича от коя система е картинката и ще се изложиш още повече, а че сметки не си правил е ясно още от самото начало!
                  Have A Nice Day
                  o/_______\o
                  (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                  []=о===о=[]

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
                    Хахаа... веднага махни този пост защото ще те разоблича от коя система е картинката и ще се изложиш още повече, а че сметки не си правил е ясно още от самото начало!
                    Пффф...

                    Дай да видим какво ше разобличиш...

                    За твое сведение аз съм достатъчно подготвен за всичко. Ако трябва и печка на дърва ще си сложа под капака.

                    http://82.147.141.68:7080/navi?COUNT...ROUP&ALL_FIG=0
                    Last edited by oem; d.m.y г., 12:55.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Пффф...

                      Дай да видим какво ше разобличиш...

                      За твое сведение аз съм достатъчно подготвен за всичко. Ако трябва и печка на дърва ще си сложа под капака.
                      Човек, би могъл да ти завиди на самочувствието!
                      Тази система подгрява електрически топло-носителя преди да мине през топло-обменника на отоплителната инсталация на салона! Прави се защото дизеловия двигател загрява бавно. Целта е да се осигури комфорт на тебе, а не на двигателя!
                      Спести си сега обясненията как всъщност това помага и на двигателя защото са... леймърски
                      Това за дървата и въглищата ще го оставя без коментар!

                      П.П.
                      Само внимавай да не получиш някое предупреждение за спам!
                      Last edited by fade; d.m.y г., 13:51.
                      Have A Nice Day
                      o/_______\o
                      (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                      []=о===о=[]

                      Comment


                      • #26
                        още един безумен пост и отивате във вицове !
                        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
                          Човек, би могъл да ти завиди на самочувствието!
                          Тази система подгрява електрически топло-носителя преди да мине през топло-обменника на отоплителната инсталация на салона! Прави се защото дизеловия двигател загрява бавно. Целта е да се осигури комфорт на тебе, а не на двигателя!
                          Спести си сега обясненията как всъщност това помага и на двигателя защото са... леймърски
                          Това за дървата и въглищата ще го оставя без коментар!

                          П.П.
                          Само внимавай да не получиш някое предупреждение за спам!
                          Просто искам мотора да двига по бързо температура в студовете. Не да чакам 20 мин докато задуха топло. Защото аз тръгвам от къщи за работа и стигам и тя е на 70 градуса. Паля я вечерта отивам со в къщи гася я на 70 градуса. Излизам вечерта на кръчме и докато стигна до кръчмето тя пак не може да загрее. И естествено ауспуха ми е черен от зад и разхода ми не знам как е, но миналиа месец минах 430 км с един резервоар. Лятото минавах почти 500. Просот искам да помогна на мотора да достигне работна температура по бързо.

                          Разбрах, че предварително загряване няма как да направя без да си купя допълнителна печка. Но да дам 3000 лв. за печка и да я сложа на кола за 7000 лв. малко не върви.

                          Аз за това питах тук какво да направя защото аз самия не знам какво трябваше да направя. А вие тука се правите на не знам какви.

                          Не искам някой да ми каже "бе няма да стане.. не се занимавай" аз искам да се занимавам и ще го направя. И ще работи. За това който не иска да ми помогне, то поне да не ми пречи.

                          Айде без лоши чуства.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #28
                            няма как да стане без да ползваш външен източник на енергия
                            те това е
                            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                              няма как да стане без да ползваш външен източник на енергия
                              те това е
                              Ще взема 3 свещи. И ще им ги пусна в 2 литра вода и ще видя за колко време ще стопли водата. Като ще ги направя с фазово подаване на ток и ше ги редувам. Като целта ще е и трите да са максимално нагрети и в съшото време да не ползват едновременно захранването.

                              И ще видим какво ще се получи. Ако стане стане, като не здраве да е
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                                Ще взема 3 свещи. И ще им ги пусна в 2 литра вода и ще видя за колко време ще стопли водата. Като ще ги направя с фазово подаване на ток и ше ги редувам. Като целта ще е и трите да са максимално нагрети и в съшото време да не ползват едновременно захранването.

                                И ще видим какво ще се получи. Ако стане стане, като не здраве да е
                                Ти закона за запазване на енергията чувал ли си го?
                                Welcome to the real world

                                Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                                Comment

                                Working...
                                X